0

تنظیمات قالب

 

 

 

در باره ما

كانون مدرسين امين فعاليت علمي خود را از سال 1378 با دانشجويي در مقطع كارداني به كارشناسي در رشته مامايي آغاز نمود و اولين موفقيت خود را در اين آزمون به ثبت رسانيد. در سال 1379 فعاليت خود را گسترش داده و علاوه بر رشته ذكر شده در رشته هاي بهداشت (كليه گرايشها)، علوم آزمايشگاهي، مدارك پزشكي، برق، مكانيك، عمران ،معماري،كامپيوتر،ب ه نتايج درخشاني دست يافت.

در سال 1381 موفق به اخذ دانشجو در رشته هاي راديولوژي، زبان انگليسي، آموزش ابتدايي، دامپزشكي، پرستاري، صنايع شيميايي، صنايع غذايي و ماشينهاي كشاورزي شد و علاوه بر برگزاري كلاسهاي آمادگي آزمون كارداني به كارشناسي توانست آمادگي هر چه تمام تر خود را در كلاسهاي آمادگي آزمون كارشناسي ارشد، در رشته هاي پرستاري مامايي، فيژيولوژي، ميكروب شناسي، يو شيمي، اپيدمي، آناتومي، ژنتيك، بهداشت (كليه گرايشها)، حسابداري، شهرسازي، مرمت و زبان شناسي به اثبات برساند.

در سال 1383 كليه گرايشهاي محيط زيست نيز به رشته هاي ارشد فوق افزوده شد و آمار 100% قبولي در اين رشته را به سوابق درخشان خود افزود.

 پس از 11 سال فعاليت بي وقفه كلاسهاي كارداني به كارشناسي و كارشناسي به كارشناسي ارشد را در كليه رشته هاي دانشگاهي برگزار مي كند .كلاسها به صورت حضوري (خصوصي و نيمه خصوصي) و مكاتبه اي برگزار مي شود.

همچنین در زمینه معادل کارشناسی ارشد سه دوره کلاس برگزار گردیده و نتایج قابل قبولی دریافت شده است.

ار سال 89 تاکنون کلاسهای آمادگی آزمون دکتری در رشته های فنی مهندسی ، مدیریت ، روانشناسی ، محیط زیست ، ,تربیت بدنی ،در حال حاضر در زمینه جزوه های آموزشی مکاتبه ای فعالیت میکند.



 



 

 













مشریان ما